Kristen Callihan: The Hot Shot


amazongoodreadswebpage
Kezdetben csak barátok voltunk. Aztán lakótársak. Most pedig még többet szeretnék...
Mit is mondhatnék Chess Copperről? Az a nő képes térdre kényszeríteni, ez már ismeretségünk ötödik percében világossá vált. Persze ezen senki nem lepődött meg jobban, mint én magam. Mert ez a csípős nyelvű nőszemély, akit a csapatunk éves jótékonysági naptár fotózásra béreltek fel, csöppet sem hasonlít a nőkre, akikkel eddig jártam. Ráadásul folyton ellentmond nekem. Ugyanakkor, ha vele vagyok minden nyomás eltűnik, és ismét szórakoztatóvá válik az életemet.
Szeretném jobban megismerni, közel akarok kerülni hozzá, még ha ez rossz ötlet is.
Chess tartós kapcsolatra vágyik, én viszont csak az egyéjszakás kalandokat ismerem. Ám amikor az otthona a tűz martalékává vált, muszáj volt a segítségére sietnem, és meghívnom magamhoz. így lettünk lakótársak. Barátok extrák nélkül. Csakhogy egyre nehezebb visszafogni magam. Minél tovább élünk együtt, annál világosabbá válik számomra, hogy ő lett a mindenem.
Most már csak valahogy arról kellene meggyőznöm, hogy nagy játékos hírnevem ellenére adjon esélyt kettőnknek.

Mivel a Hot Shot nem az első Kristen Callihan olvasmányom, tisztában voltam az írónő lenyűgöző tehetségével. Mégis meglepett, hogy milyen könnyedén és teljesen levett a lábamról ez a regény.
"Tell me again that I'm a bad bet. Because I can't wait to prove you wrong."
Igazából minden megvan benne, amitől egy könnyed és kényeztető románc nagyszerű lesz. A szöveg gördülékeny, a történet pedig jó ütemben alakul. Tartogat egy ici-pici drámát, sok-sok szellemes és játékos civódást, s ráadásnak egy csöppnyi tüzes rosszalkodást.
A főszereplők káprázatosak és jól megrajzoltak. Nem csupán azt élveztem, amikor együtt voltak színen, de a belső monológjaik szintén mosolyra késztettek. Mindketten huncutságra hajlamosak, elbűvölőek és szexisek, s mindemellett van egy sebezhető, érzelmes oldaluk is. Egyszerűen muszáj volt imádnom mindkettejüket! Mert őszintén, ki ne szeretne egy saját Finnt magának? Mármint a pasas egy vadítóan dögös sportoló, aki történetesen vicces és édesen gondoskodó. A szívemnek esélye sem volt, játszi könnyedséggel hódította meg. Chess pedig ugyancsak roppant szimpatikus karakter. Eszes, karakán és közvetlen hősnő, tökéletes és méltó párja Finn-nek.
Volt egy pont, amikor valami ismeretlen figura jól belegyalogolt a szerelmespárunk egyik meghitt pillanatába, majd az engedélyük nélkül elkezdte őket fotózni. Gondoltam, most jön az a pillanat, amikor a főhős átmegy védelmező alfába. Ám nem így esett, s én nem is lehetnék boldogabb, amiért az írónő kihagyta ezt a klisét. Nem volt itt semmi tesztoszteron fűtötte aggreszívkodás, helyette Finn okosan, lefegyverző kedvességet és udvariasságot használva oldotta meg a helyzetet. Mondanom sem kell, ezzel csak újabb jó pontot szerzett nálam… no nem mintha nem olvadoztam volna tőle már addig is.
Persze ha egészen őszinte és objektív akarok lenni, akkor megemlítem, hogy talán kissé kiszámítható, s imitt-amott tán’ túldramatizált a sztori. Ugyanakkor én úgy elvesztem a lapok között és annyira jól szórakoztam, hogy számomra ez egy közel hibátlan könyv volt. Csak ajánlani tudom a műfaj kedvelőinek.

Kedvenc idézetek:
“Physical beauty is nothing more than an appealing package to gaze on. What's below the surface is so much more interesting.”
“I am not defined by what I lack but by who I am as a whole.”
“Some things you don't take a picture of (..) You live them.”

Zene a könyvben:




♥ Az e-arc példányt hálásan köszönöm a szerzőnek!
➤ My review on goodreads.