Megan Erickson & Santino Hassell: Hard Wired



amazon goodreads webpage
A FallenConos napirendem roppant egyszerűnek ígérkezett: beülök pár panelre és hagyom, hogy az emberek megismerkedjenek a valódi énemmel. Jesse Garvy, egy híres Twitch csatorna moderátora, s ha egyszer előmerészkedek a csigaházamból, akkor jövőbeni vlogger. Tuti biztos, hogy nem terveztem összebújni egy szeszélyeskedő, tetovált művésszel, legyen bármilyen káprázatos a pasi, aki ráadásul képtelen távol tartani a kezeit tőlem. De mint tudjuk, mindenben van első alkalom, s a miénk valami elképesztőre sikerült.
Másnap viszont kiderült, hogy a morgós rajztehetség nem más, mint Ian Larsen, vagy ahogyan netberkekben ismerik, Cherry. S ő pontosan tudta, ki vagyok, amikor rám vetette magát. Nehéz eldöntenem, ki legyek-e akadva ettől vagy inkább hagyjam, hogy a dolog legyezgesse a hiúságomat.
Csakhogy online életünkbe visszatérve képes, és úgy tesz, mintha semmi nem történt volna közöttünk. Pedig a távolság és annak ellenére, hogy olyan görcsösen ragaszkodik a netes személyiségéhez, tagadhatatlan, hogy kezd kötelék fonódni közöttünk. S nekem eszemben sincs hagyni, hogy elfeledkezzen erről.

Mi történi Santino Hassell körül? | The Salt Miners - 2018. március

Megan és Santino fenomenális duót alkotnak. Minden regényük gördülékeny és valóságos. A stílusuk fantasztikus. A történeteik nyersen őszinték és igen csak érzékiek. Ráadásul a karakterek nagyszerűen összetettek, s a fejlődésüket mindig csodásan mutatják be. Azt is eszeveszetten imádom, hogy váltott nézőpontban írnak, s hogy némely jeleneteket teljességgel emailek vagy chat üzenetek alkotják. Szóval nem kifejezés, hogy türelmetlenül vártam, hogy végre rátehessem a mancsom a Hard Wiredre, s nagyon boldog vagyok, hogy azt mondhatom, az írók most sem okoztak csalódást.
“... sometimes we have to make our mistakes.”
Úgy érzem, ez a darab drámával telibbre sikerült, mint a két korábbi Cyberlove kötet, ám mivel ez a magával ragadó románc igen csak komplikált vizekre evez, voltaképp ez teljességgel érthető. Mivel sem Ian sem Garvy nem átlagos srácok, hanem sérülékeny, kissé fura fazonok, akik mindketten komoly problémákkal küzdenek, időbe telt nekik megtanulni megfelelően kommunikálni egymással, no meg persze kompromisszumra jutni a másikkal. Lassanként tudták elfogadni a másik zavaros dolgait, s végül a lehető legjobbat hozták elő egymásból. Szerintem ezért találtam őket olyan hihető párosnak.
No meg elképesztően cukinak! Garvy voltaképp egy hatalmas szívű cukorborsó. Védelmező és támogató alkat, akit egyszerűen muszáj szeretni. Azt is nagyon édesnek találtam, ahogyan nem hagyta lerázni magát, hanem harcolt azért, aki megtetszett neki. Ian pedig, a drága, sérült, csodás Ian… Elismerem, olykor legszívesebben felképeltem volna, ugyanakkor a legtöbbször csak szerettem volna jó szorosan megölelni. Kissé zavaros vagyok, tudom, de ő ezt hozza elő az emberből. Sebzett és bizonytalan. Komoly erőfeszítésébe kerül megbirkóznia a többi emberrel, s pláne összeegyeztetni a védekező mechanizmusként életre hívott különböző személyiségeit. Ugyanakkor olyan humoros és sziporkázóan tehetséges, hogy mindenképpen szerettem volna megtudni, mi rejtőzik a lelke mélyén.
Számomra nagyszerű volt ez a könyv. Néhányszor azon kaptam magam, hogy fülig ér a szám, s még csak nem is azért, ami épp a lapokon történt, hanem mindössze az örömtől, hogy részese lehetek ennek a gyönyörű, kaotikus sztorinak. Elismerem, nem csupán kacagást hozott a történet, de én borzasztóan élveztem. Annyira, hogy igazából le sem akartam tenni, miután elkezdtem. S most, hogy vége van, mindent megadnék, hogy máris olvashassam Beau és Zach könyvét.

Kedvenc idézetek:
“To anyone who has ever needed courage to reach for more...”
“... fantasizing about possibilities and hoping for a better outcome than the more obvious one was a big, fat study in waste of time.”
“Was this what it was like to be in love? To know that you had something precious and live in constant terror it’d be taken away?”

Zene a könyvben:


♥ Az e-arc példányt hálásan köszönöm a szerzőknek!
➤ My review on goodreads.


a Rafflecopter giveaway