Ez + az, avagy ez most egy egoposzt lesz és kész


Mert néha kell egy kis örömködés, mert néha jól esik egy kis magamutogatás, mert néha rábukkanok erre-arra, és szeretném, ha Ti is látnátok. S mivel olyan tünemény vagyok (Mi az? Előre jeleztem, hogy ez egoposzt. :P) nem öt külön bejegyzésben fárasztom a nagyérdeműt, hanem egyszerre, egy csokorba gyűjtve:

1. Meginterjúvoltak. Ezúttal az e-könyves szokásaimról faggatott az e-book klub, ami egyébként ötletes kis oldal. A cikket itt lehet olvasni.
2. Hallottatok már a Hol blogolnak a blogerek tumblr oldalról? Neeem? Akkor itt lehet egyet nézelődni, s aki szeretne látni hazai műhelyeket is, annak ajánlom figyelmébe a Social Daily ezen cikkét. Milyen szép, magazinos minden beállítás, igaz? Pedig van ám, hogy csak a konyhaasztalnál találunk egy kis nyugalmat, s az sem ritka, hogy az ágyban püföljük a billentyűket. De még ha a törzshelyeket nézzük is, sok átlag blogger kuckója fest életszagúbban. Ilweran és andalgócia már megmutatta a saját kis birodalmát, de úgy tudom, több könyves bloggerina is tervezi a fényképezőgépek beizzitását. Én húgomra bíztam a nemes feladatot, hogy lencsevégre kapja, leggyakrabban hol alkotok:


3. Rákaptam a playlistezésre. Ugyan az adott regényről írt bejegyzésben is szoktam linkelni, de muzikális hangulatban lévő olvasók itt egyben megtalálják az eddigieket, no meg majd a továbbiakat, mert szándékaim szerint érkeznek majd újabbak is.

4. J.R. Ward többször téma volt az elmúlt héten. Felröppent a hír, hogy egy jó ideig csak a kiadótól lesz beszerezhető a Végre szeretők, értékesítési partnerek csak később fognak hozzájutni a regényhez. Hmmm...
Bár nem emiatt, de az egyik könyvmániás csoportban felmerült a kérdés, mi a csuda jó ebben a sorozatban. Miután halálra nevettem magam a felhozott vádakon, amelyek szerint voltaképp borzadalmas az egész, én is elgondolkoztam, mivel tudnék mellette érvelni. Azt hiszem, ez a kis fanmade trailer jobban beszél helyettem. Ráadásul én ugye komplett hetet szenteltem a legutóbbi megjelenés körüli rajongásnak, szóval nem igen akad, amit még nem fejtettem volna ki korábban.


5. Postát kapni mindig öröm. Na jó, kivéve, ha csak számlák érkeznek. Node ha könyvek, akkor tuti a mámor. Ma én szó szerint szökdécseltem egy sort a boldogságtól, mert hét nappal a hivatalos megjelenés előtt megérkezett a papír példányom az általam elvakultan imádott Cut & Run sorozat spinoff novellájából. Sikítozós izgalom a köbön!